1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują artykuł czy usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest niesłychanie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na typu reklamowanego artykułu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się innowacyjnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Oryginalne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak odmienna od owego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jakże zapewnić im wartość, której też nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w nowy sposób, żeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.